Ons bedrijf

Sinds 1987 is aannemingsbedrijf J.H. Ouderkerk in de dorpskern van Bleskensgraaf gevestigd, in de Zuid-Hollandse gemeente Molenwaard. Hier is onze werkplaats en ons kantoor. Het exacte jaar van aanvang is niet meer te achterhalen maar ons bedrijf is van vader op zoon overgegaan en de overleveringen spreken over bouwactiviteiten in 1870.

Het aannemingsbedrijf is zijn werkzaamheden begonnen aan de Heulenslag 14. Toen een buitenterrein met daarop een oude boerderij vrij kwam, gaf het ons een goede gelegenheid om een nieuw en modern pand neer te zetten op een locatie die voor de steeds groter wordende vrachtwagens goed te bereiken was.

Ons bedrijf J.H. Ouderkerk
Ons bedrijf | collega's van J.H. Ouderkerk
Ons bedrijf | auto's van J.H. Ouderkerk
Wilt u een bedrijfspand of woning laten bouwen? Heeft u plannen voor een uitbreiding van uw woning? Aannemingsbedrijf J.H. Ouderkerk heeft voor elk project de kennis en vakmanschap. Een vakkundig en ervaren team staat voor u klaar om het hele bouwproject van ontwerp tot onderhoud bij te staan. Aannemingsbedrijf J.H. Ouderkerk verzorgt desgewenst het gehele bouwtraject. Of het nu gaat om uitbreidingen en verbouwingen, stallen, bedrijfsgebouwen en betonwerk, onze jarenlange ervaring garandeert onze klanten kwaliteit en vakmanschap. Lees meer over onze diensten en voltooide projecten of neem vrijblijvend contact met ons op.